Biuletyn Informacji Publicznej


Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Bema 12
32-602 Oświęcim
tel./fax: (33) 842-40-51
e-mail: sekretariat@zbm.pl
   
  Strona główna O nas Zamówienia publiczne Lokale użytkowe Lokale mieszkalne Parking
Park & Ride
  Ogłoszenia     Cyberbezpieczeństwo     Ochrona danych osobowych     Kontakt      
  Nabory     Inne  

Ogłoszenia o naborach:


* * * Aktualne * * *


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pomocnicze – konserwator (umowa na zastępstwo).
Data publikacji: 2025-05-23
Termin złożenia dokumentów: 2025-06-09

Treść: (plik PDF, bajtów: 1 577 861): ogloszenie o naborze - konserwator.pdf

Wykaz załączników:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik DOC, bajtów: 63 484): kwestionariusz osobowy.pdf
  2. Oświadczenie o niekaralności i pełnej zdolności do czynności prawnych (plik DOC, bajtów: 46 387): niekaralnosc i zdolnosc prawna.pdf
  3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (plik DOC, bajtów: 65 181): dane osobowe - konserwator.pdf
  4. Obowiązek informacyjny (plik DOC, bajtów: 66 169): obowiazek informacyjny.pdf
Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 129 512): wyniki naboru_konserwator BON na zastepstwo.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. lokali mieszkalnych.
Data publikacji: 2025-05-21
Termin złożenia dokumentów: 2025-06-05

Treść: (plik PDF, bajtów: 1 768 744): nabor DL.pdf

Wykaz załączników:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik DOC, bajtów: 63 484): kwestionariusz osobowy.pdf
  2. Oświadczenie o niekaralności i pełnej zdolności do czynności prawnych (plik DOC, bajtów: 46 387): niekaralnosc i zdolnosc prawna.pdf
  3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (plik DOC, bajtów: 65 181): dane_osobowe_.pdf
  4. Obowiązek informacyjny (plik DOC, bajtów: 66 169): obowiazek informacyjny.pdf
Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 162 696): wynik naboru_DL.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Konserwator na „Parkingu Bulwary” – 3 etaty.
Data publikacji: 2025-05-21
Termin złożenia dokumentów: 2025-06-05

Treść: (plik PDF, bajtów: 1 768 744): nabor parking bulwary.pdf

Wykaz załączników:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik DOC, bajtów: 63 484): kwestionariusz osobowy.pdf
  2. Oświadczenie o niekaralności i pełnej zdolności do czynności prawnych (plik DOC, bajtów: 46 387): niekaralnosc i zdolnosc prawna.pdf
  3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (plik DOC, bajtów: 54 689): dane_osobowe.pdf
  4. Obowiązek informacyjny (plik DOC, bajtów: 66 169): obowiazek informacyjny.pdf
Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 166 672): wyniki naboru_konserwator Parking Bulwary.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - specjalista ds. obsługi najemców w Biurze Obsługi Najemców.
Data publikacji: 2025-05-12
Termin złożenia dokumentów: 2025-05-27

Treść: (plik PDF, bajtów: 1 768 744): ogloszenie o naborze.pdf

Wykaz załączników:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik DOC, bajtów: 63 484): kwestionariusz osobowy.pdf
  2. Oświadczenie o niekaralności i pełnej zdolności do czynności prawnych (plik DOC, bajtów: 46 387): niekaralnosc i zdolnosc prawna.pdf
  3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (plik DOC, bajtów: 54 854): dane osobowe.pdf
  4. Obowiązek informacyjny (plik DOC, bajtów: 66 169): obowiazek informacyjny.pdf

Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 156 880): wyniki naboru_BON.pdf


* * * Archiwum * * *


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Referent w Dziale Finansowo-Księgowym
Data publikacji: 2024-10-03
Termin złożenia dokumentów: 2024-10-18

Treść: (plik PDF, bajtów: 3 388 469): ogloszenie o naborze.pdf

Wykaz załączników:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik DOC, bajtów: 52 053): kwestionariusz osobowy.pdf
  2. Oświadczenie o niekaralności i pełnej zdolności do czynności prawnych (plik DOC, bajtów: 46 383): niekaralnosc i zdolnosc prawna.pdf
  3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (plik DOC, bajtów: 55 232): dane osobowe.pdf
  4. Obowiązek informacyjny (plik DOC, bajtów: 66 171): obowiazek informacyjny.pdf
Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 223 043): wyniki naboru_referent ds ksiegowosci_2024.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze pracownika - konserwator w Zarządzie Budynków Mieszkalnych
Data publikacji: 2024-01-02
Termin złożenia dokumentów: 2024-01-16

Treść: (plik PDF, bajtów: 3 551 883): nabor-konserwator.pdf

Tytuł:
Ogłoszenie o naborze pracownika - konserwator w Zarządzie Budynków Mieszkalnych
Data publikacji: 2021-07-01
Termin złożenia dokumentów: 2021-07-14

Treść: (plik PDF, bajtów: 767 030): nabor-konserwator1.pdf

Wykaz załączników w wersji edytowalnej:

  1. Kwestionariusz osobowy (plik DOC, bajtów: 24 064): zal1-zbm-kwestionariusz_osobowy.doc
  2. Oświadczenie o niekaralnosci (plik DOC, bajtów: 18 944): zal2-zbm-oswiadczenie_o_niekaralnosci.doc
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (plik DOC, bajtów: 18 432): zal3-zbm-zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych.doc


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Kierownik Biura Obsługi Najemców w Zarządzie Budynków Mieszkalnych
Data publikacji: 2021-06-15
Termin złożenia dokumentów: 2021-06-29

Treść: (plik PDF, bajtów: 1 465 004): nabor-kier_bon.pdf

Wykaz załączników w wersji edytowalnej:

  1. Kwestionariusz osobowy (plik DOC, bajtów: 23 552): zal1-kwestionariusz_osobowy.doc
  2. Oświadczenie o niekaralnosci (plik DOC, bajtów: 18 432): zal2-oswiadczenie_o_niekaralnosci.doc
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (plik DOC, bajtów: 17 920): zal3-zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych.doc
Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 168 964): nabor-kier_bon-wyniki.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - specjalista ds. technicznych w Zarządzie Budynków Mieszkalnych
Data publikacji: 2021-05-04
Termin złożenia dokumentów: 2021-05-19

Treść: (plik PDF, bajtów: 1 423 190): nabor-spec_tech.pdf

Wykaz załączników w wersji edytowalnej:

  1. Kwestionariusz osobowy (plik DOC, bajtów: 24 064): zal1-spec_tech-kwestionariusz_osobowy.doc
  2. Oświadczenie o niekaralnosci (plik DOC, bajtów: 18 944): zal2-spec_tech-oswiadczenie_o_niekaralnosci.doc
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (plik DOC, bajtów: 18 432): zal3-spec_tech-zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych.doc
Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 166 175): nabor-spec_tech-wyniki.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - specjalista ds. administracyjnych i windykacji w Zarządzie Budynków Mieszkalnych
Data publikacji: 2021-05-04
Termin złożenia dokumentów: 2021-05-19

Treść: (plik PDF, bajtów: 1 348 059): nabor-spec_adm_wind.pdf

Wykaz załączników w wersji edytowalnej:

  1. Kwestionariusz osobowy (plik DOC, bajtów: 23 552): zal1-kwestionariusz_osobowy.doc
  2. Oświadczenie o niekaralnosci (plik DOC, bajtów: 18 432): zal2-oswiadczenie_o_niekaralnosci.doc
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (plik DOC, bajtów: 17 920): zal3-zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych.doc
Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 170 446): nabor-spec_adm_wind-wyniki.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Radca Prawny w Zarządzie Budynków Mieszkalnych
Data publikacji: 2021-01-08
Termin złożenia dokumentów: 2021-01-22

Treść: (plik PDF, bajtów: 1 979 369): nabor-radca_prawny.pdf

Wykaz załączników w wersji edytowalnej:

  1. Kwestionariusz osobowy (plik DOC, bajtów: 20 480): nabor-kwestionariusz_osobowy.doc
  2. Oświadczenie o niekaralnosci (plik DOC, bajtów: 15 360): nabor-oswiadczenie_o_niekaralnosci.doc
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (plik DOC, bajtów: 14 336): nabor-zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych.doc
Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 158 711): nabor-radca_prawny-wyniki.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Biura Obsługi Najemców
Data publikacji: 2020-07-02
Treść: (plik PDF, bajtów: 2 096 689): nabor-kier-bon.pdf
Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 141 999): nabor-kier-bon-wyniki.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze pracownika -- konserwator
Data publikacji: 2020-03-12
Treść: (plik PDF, bajtów: 1 728 000): nabor-konserwator.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty ds. czynszów
Data publikacji: 2020-03-03
Treść: (plik PDF, bajtów: 1 728 000): nabor-spec_czynsze4.pdf
Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 159 570): nabor-spec_czynsze4-wyniki.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty ds. czynszów
Data publikacji: 2020-03-02
Treść: (plik DOCX, bajtów: 23 091): nabor-spec_czynsze3.docx
****
Informacja o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty ds. czynszów
Data publikacji: 2020-03-03
Treść: (plik PDF, bajtów: 136 193): nabor-spec_czynsze3-uniewaznienie.pdf

Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty ds. czynszów
Data publikacji: 2020-02-03
Treść: (plik DOC, bajtów: 61 440): nabor-spec_czynsze2.doc
Informacja o wynikach naboru: (plik PDF, bajtów: 159 351): nabor-spec_czynsze2-wyniki.pdf


Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty ds. czynszów
Data publikacji: 2019-06-25
Treść: (plik DOC, bajtów: 47 104): nabor-spec_czynsze.doc
****
Informacja o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty ds. czynszów
Data publikacji: 2019-07-08
Treść: (plik PDF, bajtów: 103 087): nabor-spec_czynsze-anulowanie.pdf

Tytuł:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. lokalowych i organizacyjnych
Data publikacji: 2019-01-09
Treść: (plik DOC, bajtów: 50 176): nabor-insp_lok_org.doc

Tytuł: Ogłoszenie o naborze na stanowisko Głównego Księgowego
Data publikacji: 2018-04-10
Treść: [Czytaj]

Tytuł: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego
Data publikacji: 2015-04-30
Treść: [Czytaj]

Tytuł: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko referenta w Dziale Finansowo-Księgowym
Data publikacji: 2012-03-05
Treść: [Czytaj]

Tytuł: Ogłoszenie naborze na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze - Dyrektora Zarządu Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu
Data publikacji: 2011-12-29
Treść: [Czytaj]

Tytuł: Ogłoszenie o II naborze na wolne stanowisko Głównego Księgowego
Data publikacji: 2011-04-26
Treść: [Czytaj]

Tytuł: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Głównego Księgowego
Data publikacji: 2011-03-16
Treść: [Czytaj]

Tytuł: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Głównego specjalisty ds. zarządzania nieruchomościami
Data publikacji: 2009-04-27
Treść: [Czytaj]

Tytuł: Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w ZBM
Data publikacji: 2007-01-05
Treść: (plik DOC, bajtów: 38 912): regulamin_naboru.doc


Wynajem mieszkań w zamian za wykonanie generalnego remontu

Data publikacji: 2025-06-17
Treść:

Wnioski o wynajem lokalu przeznaczonego do remontu przez przyszłego najemcę przyjmowane będą w terminie od 17.06.2025 r. do 16.07.2025 r. w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu przy ul. Bema 12.

 

O zawarcie umowy najmu lokalu przeznaczonego do remontu mogą ubiegać się osoby spełniające łącznie następujące kryteria:


 1. zamieszkujące na terenie miasta Oświęcim z zamiarem stałego;

 2. będące członkami gospodarstw domowych, w których średni dochód przypadający na gospodarstwo domowe w okresie 3 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku o wynajem lokalu do remontu, mieści się wprzedziale:

 

Wielkość gosp. domowego

Dochód minimalny

Dochód maksymalny

1-osobowe

1.409,18 zł

5.636,73 zł

2-osobowe

1.878,91 zł

9.394,55 zł

3-osobowe

2.818,37 zł

11.273,46 zł

4-osobowe

3.757,82 zł

13.152,37 zł


3.      nie posiadające prawa własności lub prawa współwłasności lokalu mieszkalnego albo domu, spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu oraz umowy dożywocia zawartej z osobą, na rzecz której następuje przeniesienie własności nieruchomości na terenie miasta Oświęcim i pobliskiej miejscowości.

 

Osoby ubiegające się o wynajem lokalu przeznaczonego do remontu we wniosku mogą wskazać jeden adres lokalu mieszkalnego do remontu.

 

Przed złożeniem wniosku o wynajem lokalu do remontu wykonanego we własnym zakresie  i na własny koszt należy obejrzeć lokal i zapoznać się z jego stanem technicznym oraz szacunkowym kosztem i zakresem robót remontowych.

 

Przed przystąpieniem do remontu lokalu zawarta zostanie umowa na czas remontu, która:

1.      stanowi wyrażenie zgody na przeprowadzenie remontu lokalu na własny koszt w zamian za prawo do jego wynajęcia na czas nieoznaczony,

2.      określa warunki przeprowadzenia remontu,

3.      stanowi podstawę do zawarcia umów na dostarczenie mediów (prąd, dostawa wody itp.) w okresie jej obowiązywania.

 

Przyszły najemca wykonuje remont na własny koszt bez prawa do zwrotu poniesionych nakładów. Oznacza to, że w żadnym wypadku nie otrzyma on zwrotu kosztów ani za robociznę, ani też za zakupione wyroby i materiały budowlane potrzebne do przeprowadzenia remontu. Przyszły najemca otrzymuje natomiast ulgę w postaci zwolnienia z obowiązku płatności czynszu za lokal na czas trwania remontu oraz zwolnienia z wpłaty kaucji mieszkaniowej.

Obowiązkiem przyszłego najemcy jest systematyczne usuwanie we własnym zakresie i na własny koszt odpadów budowlanych powstałych w trakcie prowadzenia remontu.

 

 

Szczegółowych informacji udziela Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Bema 12,   tel 33/ 842-40-51.


Wymagane dokumenty:

1.      wniosek o wynajem lokalu przeznaczonego do remontu, (plik: wniosek o mieszkanie do remontu.pdf)

2.      deklaracja o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego, (plik: deklaracja_o_wysokosci_dochodow.pdf)

3.      dokumenty potwierdzające uzyskiwany dochód, (plik: zaswiadczenie o dochodach do wniosku o wynajem)

4.      oświadczenie o stanie majątkowym, (plik: Oświadczenie_o_stanie_majatkowym.pdf)

5.      oświadczenie o nieposiadaniu tytułu prawnego, (plik: Oswiadczenie_o_niepos_tyt_praw.pdf)

6.      informacja dot. przetwarzania danych osobowych. (plik: Obowiazek informacyjny_wniosek o wynajem)

Wykaz wolnych lokali przeznaczonych do remontu: (plik: wykaz lokali do remontu.pdf)

Harmonogram udostępniania do oglądania lokali mieszkalnych do remontu: (plik: harmonogram.pdf)


Załączniki:
deklaracja_o_wysokosci_dochodow.pdf 83,4 KB
Obowiązek informacyjny- wniosek-wynajem-mieszkania_po weryfikacji przez IOD.pdf 57,2 KB
Oświadczenie_o_niepos_tyt_praw.pdf Oświadczenie_o_niepos_tyt_praw.pdf 58,5 KB
Oświadczenie_o_stanie_majątkowym.pdf Oświadczenie_o_stanie_majątkowym.pdf 66,7 KB
Harmonogram.pdf 127 KB
Wniosek o mieszkanie do remontu.pdf 132 KB
Zaświadzcenie o dochodach do wniosku o wynajem.pdf 90,5 KB
Wykaz lokali do remontu.pdf 80,1 KB
Informacja mieszkanie za remont.docx 8,9 KB
zarządzenie nr 0050.60.2025 Prezydenta Miasta Oświęcim z dnia 16.06.2025 r.pdf 448 850 KB

 


ZBM 2010 - 2022